Osnovna škola Ksavera Šandora Đalskog Donja Zelina

autobusa u školskoj godini

2023./2024.

Poveznice

Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Školski dokumenti

Videodružina Ksaver

Naslovnica - vijesti
Maturalno putovanje osmaša
Autor: Dražen Crni, 5. 6. 2022.

Maturalac osmih razreda: Šibenik - Biograd - Krka - Zadar - Nin

U ponedjeljak, vrlo rano ujutro, krenuli smo prema Dalmaciji, na završni izlet u osnovnoj školi.

Prva stanica na našem izletu bio je Šibenik - posjet katedrali sv. Jakova koja je pod zaštitom UNESCO-a, Meštrovićev kip Jurja Dalmatinca, Trg četiri bunara i druge znamenitosti bile su za pamćenje. No, sigurna sam da će nam u sjećanju najbolje ostati vožnja brodom do utvrde sv. Nikole. Prvi dan smo završili sa smještanjem u hotel Adria u Biogradu na Moru i kupanjem u bazenu.

Drugi dan smo se probudili vrlo rano i imali doručak, poslužen je švedski stol. Nakon obroka odmah smo ušli u autobus i krenuli u NP Krka. Prvo smo se spustili do rijeke gdje smo se ukrcali na brod i krenuli prema samostanu na otoku Visovcu. Tamo smo imali malo slobodnog vremena za istraživanje otoka, no onda smo krenuli dalje. Vratili smo se brodom i onda obilazili slapove i ručali. Nakon Krke otišli smo posjetiti Sokolarski centar. Čovjek koji tamo radi pričao nam je o pticama grabljivicama i dobila sam priliku da i sama držim jednu od njihove vrste. Kada smo se vratili u hotel, večerali smo i imali disko.

Sljedeće jutro spakirali smo kofere i pripremili se za završni dan našeg maturalca. Utovarili smo stvari u autobus i krenuli u Zadar. Tamo smo obišli crkvu sv. Donata, katedralu sv. Stošije, Trg pet bunara, Kalelargu, Morske orgulje i Pozdrav Suncu. Nakon Zadra uputili smo se prema našem predzadnjem odredištu, Ninu. Tamo smo se upoznali s radom solane i ručali.

I samo tako, već je na red došla zadnja stanica na maturalcu: adrenalinski park Rizvan city u podnožju Velebita. Ogromna ljuljačka i zip-line mnogima su od nas bili najzabavniji. Mislim da ćemo svi pamtiti ovaj maturalac kakav je zaista i bio: pun prijateljstva, galame i zabave.

Lana Lukić, 8.a

FOTOGALERIJA

Zanimljivosti za pamćenje

Krenuli smo na maturalac u 6.30 ujutro. Dugo smo putovali do grada Šibenika gdje smo posjetili dvije tvrđave, a nakon toga krenuli smo u hotel. (Lana Mikina)

Na Visovcu smo vidjeli staru crkvu s dva glavna oltara. Vidjeli smo i muzej i samostan. Nakon što smo razgledali slapove na Krki, išli smo na ručak. Poslije smo išli do Sokolarskog centra, a hodali smo otprilike sat vremena. (Anita Miličević)

U hotelu su nas navečer iznenadili učenici iz Zagorja koji su u hodniku svirali harmoniku. (Josip Ćurić)

U Zadru smo posjetili Muzej iluzije i poslušali kako sviraju Morske orgulje. Također smo vidjeli i Pozdrav Suncu.

Prije večere smo bili na bazenima, a nakon večere imali smo jako zabavan disko i druženje. (Ivan Slivar)

U Sokolarskom centru naučili smo puno o sovama ušarama i sokolima. (Nikola Lubina)

Prvog dana posjetili smo tvrđavu sv. Mihovila u Šibeniku i brodom se vozili do tvrđave sv. Nikole. Tamo smo naučili više o povijesti Šibenika. U Nacionalnom parku Krka vidjeli smo razne životinjske i biljne vrste, uživali smo u ljepoti slapova, a voda nam je donijela dašak svježine. Mislim da su nam ipak najzanimljiviji i najzabavniji bili disko i zajedničko druženje u sobama gdje smo veselo pjevali i plesali svi zajedno. (Dora Alkić)

Imali smo disko večer, a na povratku u sobe dočekala su nas dva dečka iz glazbene škole koji su svirali gitaru i harmoniku. To mi je bio jedan od najdražih trenutaka i zauvijek će mi ostati u pamćenju! (Matea Bedenic)