preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ksavera Šandora Đalskog Donja Zelina

Login
Važni datumi

Školska godina 2023./2024.

5.10.2023. Dan učitelja

22.12.2023. Božićna svečanost

27.5.2024. Dan škole

31.5.2024. Projektni dan

Priloženi dokumenti:
Kalendar rada 2023-2024.pdf

Raspored sati

Školska godina 2023./2024.

Niži razredi

1.a 2.a 3.a 4.a
1.b 2.b 3.b 4.b
1.P 2.P 3.P 4.P
1.N 2.N 3.N 4.N

POOS

Viši razredi

5.a 6.a 7.a 8.a
5.b 6.b 7.b 8.b
- - 7.c -
5.N 6.N 7.N 8.N
Satnica škole

Raspored zvona

individualne informacije

za roditelje te polasci

autobusa u školskoj godini

2023./2024.

 

Poveznice

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 768476
Ovaj mjesec: 3641
Ovaj tjedan: 1239
Danas: 57
Školski dokumenti

Zakoni i pravilnici

Priloženi dokumenti:
Pravilnik o radu.pdf

Školski projekt zaKAJ

KAJKAVSKI ZA VELIKE I MALE

digitalni priručnik:

https://bit.ly/3O6iwDD

Školske e - novine

Cintek

2023./2024.

Školski jelovnik

TRAVANJ 2024.

matična i područne škole

produženi boravak

Videodružina Ksaver

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Naslovnica - vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dan sigurnijeg interneta 2019.
Autor: Dražen Crni, 5. 2. 2019.

Tema ovogodišnjeg Dana sigurnijeg interneta je "Stvaraj, poštuj i poveži se! Bolji internet počinje s tobom!"

Kao i svake godine danas ćemo na nastavi, posebno na nastavi informatike, obilježiti Dan sigurnijeg interneta kroz različite sadržaje i radionice s ciljem poticanja i promicanja sigurnije i odgovornije upotrebe tehnologije i mobilnih uređaja među mladima i djecom, ali također i roditeljima.

Ovo su neki od načina na koje svatko od nas može pomoći:

– Djeca i mladi mogu pomoći kreirati bolji Internet tako da poštuju ostale korisnike interneta štiteći svoju reputaciju (ali i reputaciju drugih) i tražeći prilike da Internet koriste za kreiranje, uključivanje u razne aktivnosti i dijeljenje s drugima. Oni mogu pomoći reagiranjem na negativno tako da budu „korisni promatrači: da daju potporu svojim vršnjacima koji se suočavaju s nasiljem na internetu, da se suprotstave cyber-nasilju i da prijave sav neprimjeren ili zabranjen sadržaj koji primijete. Povrh svega, djecu i mlade treba ohrabriti da zauzmu stav kao budući sudionici digitalnog doba sudjelovanjem u debatama o budućnosti interneta, ali i trudom da se njihovo mišljenje čuje.

– Roditelji i skrbnici mogu pomoći kreiranju boljeg interneta državanjem otvorenog i iskrenog dijaloga sa svojom djecom o njihovom ponašanju na internetu, potičući djecu na osobni razvoj na internetu, pomažući im nositi se sa bilo kakvim nedoumicama ili problemima, tražeći mogućnosti da se zajedno sa djecom uključe u korištenje interneta, te pomažući djeci da pronađu i koriste kvalitetne digitalne izvore. Roditelji i skrbnici se mogu suprotstaviti negativnostima tako što će ostati uključeni u aktivnosti svoje djece na internetu (aktivnostima koje su primjerene dobi djece), davati primjer kako se pozitivno ponašati na internetu, te prijaviti neprimjereni ili zabranjeni sadržaj koji primijete.

 Učitelji i socijalni djelatnici mogu pomoći kreirati bolji Internet tako što će djeci pružiti informatička znanja i vještine koji su potrebni u današnjem društvu, ali i dajući im priliku da koriste i kreiraju pozitivni sadržaj na internetu. Oni se mogu suprotstaviti negativnostima podržavajući mlade koji se suočavaju s problemima na internetu i dajući im sposobnost, vještine i pouzdanje koji su im potrebni kako bi se sigurno služili internetom.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju