preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ksavera Šandora Đalskog Donja Zelina

Login
Važni datumi

Školska godina 2023./2024.

5.10.2023. Dan učitelja

22.12.2023. Božićna svečanost

27.5.2024. Dan škole

31.5.2024. Projektni dan

Priloženi dokumenti:
Kalendar rada 2023-2024.pdf

Raspored sati

Školska godina 2023./2024.

Niži razredi

1.a 2.a 3.a 4.a
1.b 2.b 3.b 4.b
1.P 2.P 3.P 4.P
1.N 2.N 3.N 4.N

POOS

Viši razredi

5.a 6.a 7.a 8.a
5.b 6.b 7.b 8.b
- - 7.c -
5.N 6.N 7.N 8.N
Satnica škole

Raspored zvona

individualne informacije

za roditelje te polasci

autobusa u školskoj godini

2023./2024.

 

Poveznice

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 764331
Ovaj mjesec: 7321
Ovaj tjedan: 1046
Danas: 54
Školski dokumenti

Zakoni i pravilnici

Priloženi dokumenti:
Pravilnik o radu.pdf

Školski projekt zaKAJ

KAJKAVSKI ZA VELIKE I MALE

digitalni priručnik:

https://bit.ly/3O6iwDD

Školske e - novine

Cintek

2023./2024.

Školski jelovnik

OŽUJAK 2024.

matična i područne škole

produženi boravak

Videodružina Ksaver

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Naslovnica - vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska nastava petih razreda u kazalištu Dubrava i Hrvatskom školskom muzeju, 27. ožujka 2019.
Autor: Dražen Crni, 29. 3. 2019.

Učenici 5. a, 5. b i 5. n razreda i tri razrednika, Lidija Vešligaj, Jasenko Dominović i Ivana Čegec, posjetili su Dječje kazalište Dubrava i gledali predstavu „Poljubit ću je uskoro, možda“ koja je nastala po istoimenom romanu. Predstava je učenike oduševila, naučila ih je zašto je važno biti tolerantan i kako pronaći prijatelja u svakome.

Nakon predstave učenici su sudjelovali u radionici i tribini o toleranciji. Potom smo posjetili Hrvatski školski muzej i upoznali razvoj školstva u Hrvatskoj. U muzeju je bilo dopušteno fotografiranje te su učenici time bili jako zadovoljni, naročito starim računalima koja su tamo vidjeli.

U nastavku izdvajamo nekoliko njihovih dojmova te fotografije.


Bili smo u kazalištu

DJEČJE KAZALIŠTE DUBRAVA

PREDSTAVA „Poljubit ću je uskoro, možda“

U predstavi se radi o Filipu koji je došao kod bake na ljetovanje u Dalmaciju. Upoznao je Liviju, sprijateljili su se, a kasnije i poljubili. (Ivan Slivar, 5.a)

Do Dječjeg kazališta Dubrava vozili smo se 25 minuta. Dosta vremena na odmaranje i pričanje. Predstava je počela. Na pozornicu je došao dječak Filip. Pričao je o svojoj debljini. Tada je došla njegova baka Klara. Tada je došao Žarko. On i Filip su se sprijateljili i otišli do Žarkove cure i njene prijateljice. Zvale su se Iva i Mirna. Žarko je htio spojiti Mirnu i Filipa, ali nije mu uspjelo. Tada je Filip upoznao Liviju. Njih dvoje su se sprijateljili. Imali su jednu sličnost, bili su izbačeni iz društva zbog svojih problema. Mirna je imala tešku bolest zbog koje je izgubila kosu. Na kraju su se poljubili, možda. (Josip Ćurić, 5.a)

U predstavi se radilo o jednom Filipu kojeg su jako mučile kile, a drugi su ga ismijavali. Baka mu je rekla da će biti na dijeti i bio je. Onda je upoznao jednu curu Liviju, koja je bila bolesna i nije imala prijatelja. Ta je predstava bila jako poučna i bilo mi je baš lijepo. (Lara Matekalo, 5.a)

Livija je bila dobra prema Filipu, a ostali su mu se rugali zbog debljine. Na kraju su se Filip i Livija poljubili. Poslije smo imali radionicu o toleranciji. Naučili smo da se ne smijemo rugati drugima i da nije bitan izgled, nego osobine čovjeka. (Melani Tkalčević, 5.a)

Predstava je bila jako poučna i zabavna. Naučili smo da se nije lijepo rugati drugačijima od sebe. (Lana Mikina, 5.a)

U predstavi mi se svidjelo kada je Livija rekla Filipu da njoj nije važno je li on debeo ili nije. Još mi se svidjelo kad su se na kraju poljubili. Baka mi je bila najsmješnija u cijeloj predstavi. (Helena Marušić, 5.b)

Bili smo u Hrvatskom školskom muzeju

U muzeju je bilo sve vezano za školu, vidjeli smo male preparirane životinje, ručne radove djece, stara računala i robote. (Emanuel Mikovčić, 5.a)

U muzeju smo vidjeli kako je izgledala škola prije nas. Naučila sam da su prije djeca trebala jako lijepo pisati i morali su pisati desnom rukom, ali ako su pisali lijevom rukom, zavezali su im ruku iza leđa pa su pisali desnom. (Nika Paj, 5.a)

Muzej se dijeli na stariji i noviji dio. U starijem dijelu imaju stare klupe, stare čitanke, karte, stare pohvalnice, slike, stare papire, podatke… A u novijem dijelu su stari kompjutori, stolice, stolovi, robot, tipke, tipkovnice… Prostorija u kojoj su stvari Mate Lovraka čuva njegove naočale, ormare, knjige… (Matea Bedenic, 5.a)

U muzeju mi se najviše svidjela robotova glava jer je bila smiješna. (Luka Zubić, 5.b)

Vidjeli smo učionice, koje su predmete učili, kako se vodila nastava i kako su kažnjavali učenike. (Luka Kordej, 5.b)

U muzeju smo vidjeli ljude kako su učili djecu i na čemu su pisali. Kad su učenici bili zločesti, dobili su šibom po ruci ili su klečali na kukuruzu ili su bili u školskom zatvoru. (Helena Marušić, 5.b)

U muzeju smo vidjeli mnoge izloške kroz stoljeća. Vidjeli smo kako su škole prije izgledale i što su učili. Tada sam pomislila da su današnje škole pravi raj u usporedbi sa starim školama. (Nikolina Đopa, 5.a)

Lidija Vešligaj





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju