preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ksavera Šandora Đalskog Donja Zelina

Login
Važni datumi

Školska godina 2023./2024.

5.10.2023. Dan učitelja

22.12.2023. Božićna svečanost

27.5.2024. Dan škole

31.5.2024. Projektni dan

Priloženi dokumenti:
Kalendar rada 2023-2024.pdf

Raspored sati

Školska godina 2023./2024.

Niži razredi

1.a 2.a 3.a 4.a
1.b 2.b 3.b 4.b
1.P 2.P 3.P 4.P
1.N 2.N 3.N 4.N

POOS

Viši razredi

5.a 6.a 7.a 8.a
5.b 6.b 7.b 8.b
- - 7.c -
5.N 6.N 7.N 8.N
Satnica škole

Raspored zvona

individualne informacije

za roditelje te polasci

autobusa u školskoj godini

2023./2024.

 

Poveznice

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 764501
Ovaj mjesec: 7491
Ovaj tjedan: 1216
Danas: 72
Školski dokumenti

Zakoni i pravilnici

Priloženi dokumenti:
Pravilnik o radu.pdf

Školski projekt zaKAJ

KAJKAVSKI ZA VELIKE I MALE

digitalni priručnik:

https://bit.ly/3O6iwDD

Školske e - novine

Cintek

2023./2024.

Školski jelovnik

OŽUJAK 2024.

matična i područne škole

produženi boravak

Videodružina Ksaver

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Naslovnica - vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Generacija NOW
Autor: Marina Grugan, 14. 2. 2020.

Početkom školske godine naša se škola prijavila na natječaj Generacija Now. U pozadini natječaja su Institut za inovativnost i razvoj mladih (projekt  Croatian Makers) te Hrvatski Telekom. Školi je dodijeljena Arduino oprema za programiranje, a zauzvrat su se učenici trebali prijaviti na njihov tematski natječaj koji je objavljen u prosincu 2020. Tema je bila Digitalna igračka. Učenici su trebali osmisliti projekt na zadanu temu te ga izraditi koristeći komponente iz kompleta opreme koje su nam dodijeljene. Mogli su kreirati bilo kakav projekt vezan na temu igre, društvene igre ili igračke, tako da stvore neku novu igru odnosno igračku ili dodaju nove funkcionalnosti i zanimljivosti nekoj postojećoj.

Na projektu Digitalna igračka radili su učenici petih razreda: Pereglin Filp, Šeb Jan i Vizec Karlo. Oni su kreirali igru Area 51 kojoj je cilj "hvatanje izvanzemaljaca" odnosno gašenje svjetla. Igra se sastoji od kutije sa LCD ekranom i 6 ledica koje se random uključuju u zelenoj, plavoj ili crvenoj boji. Gašenje zelene ili plave donosi jedan bod, a crvene oduzima dva boda. Igra traje jednu minutu, a cilj je, naravno, osvojiti što više bodova (brzim gašenjem, "hvatanjem", plavih i zelenih odnosno izbjegavanjem crvenih svjetla). 

Projekt je predan prije nekoliko dana, a sada željno iščekujemo rezultate. Držite nam palčeve, a za to vrijeme pogledajte koliko su uložili šperploče, boje, žica, znanja, vremena i dobre volje u projekt Area 51.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju