preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ksavera Šandora Đalskog Donja Zelina

Login
Važni datumi

Školska godina 2023./2024.

5.10.2023. Dan učitelja

22.12.2023. Božićna svečanost

27.5.2024. Dan škole

31.5.2024. Projektni dan

Priloženi dokumenti:
Kalendar rada 2023-2024.pdf

Raspored sati

Školska godina 2023./2024.

Niži razredi

1.a 2.a 3.a 4.a
1.b 2.b 3.b 4.b
1.P 2.P 3.P 4.P
1.N 2.N 3.N 4.N

POOS

Viši razredi

5.a 6.a 7.a 8.a
5.b 6.b 7.b 8.b
- - 7.c -
5.N 6.N 7.N 8.N
Satnica škole

Raspored zvona

individualne informacije

za roditelje te polasci

autobusa u školskoj godini

2023./2024.

 

Poveznice

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 768101
Ovaj mjesec: 3266
Ovaj tjedan: 864
Danas: 208
Školski dokumenti

Zakoni i pravilnici

Priloženi dokumenti:
Pravilnik o radu.pdf

Školski projekt zaKAJ

KAJKAVSKI ZA VELIKE I MALE

digitalni priručnik:

https://bit.ly/3O6iwDD

Školske e - novine

Cintek

2023./2024.

Školski jelovnik

TRAVANJ 2024.

matična i područne škole

produženi boravak

Videodružina Ksaver

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Naslovnica - vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Moji dani u školi na daljinu
Autor: Marina Grugan, 20. 5. 2020.

Dogodilo se ono što je donedavno bilo nezamislivo.

Zatvorile su se škole, učitelji su ostali bez djece, a djeca bez učitelja. Klupe su ostale bez učenika, a učenici bez predavanja. Cijeli jedan meni poznat svijet se ugasio. Moja soba mi je postala učionica, tablet ploča, a učitelj nekoliko redaka u Teamsu.

Odmor ni ne postoji. Pa što će mi? Nemam se ionako s kime družiti, nemam s kime šaptati pod satom i nemam nikoga da s njim podijelim gumicu, olovku ili šalu. Moja škola je postala škola u tišini.

Kako su se sati počeli održavati, tako sam se i ja počeo bojati sve više. Pitao sam se kako ću uspjeti išta naučiti ako moram to učiti sam. Kako ću znati napisati zadaću? Hoću li uspjeti sve pratiti? Tko će mi pokazati kada ne budem razumio?

„Gubiš previše vremena na razmišljanje!“ rekao sam sam sebi i krenuo. Počeo sam rješavati zadatke i zadaće kako su dolazile, jednu po jednu. Ponekad sam se na nekoj previše zadržao pa zakasnio s drugom, ali red je red. Znao sam da učiteljima neće biti drago što kasnim, ali nisam mogao bolje. Prihvatio sam situaciju u kojoj se nalazim i odlučio biti najbolji što mogu. Sve je to u početku bilo previše za mene. Ma i sad je, neću lagati, ali dajem sve od sebe i trudim se. Ponekad se pitam je li i drugima teško ili su se bolje snašli.

Razmišljam o prijateljima, nedostaju mi. Razmišljam i o profesorima. Vide li da se trudim?

Moja mama uvijek kaže da u svakom zlu ima nešto dobro pa sam siguran da je i ovo jedno takvo zlo iz kojeg će ispasti ipak nešto dobro. Uostalom, već sam i ja postao odgovorniji prema zadatcima, pa se i to može računati pod dobro.

Shvatio sam da mi nedostaje vožnja autobusom u školu, a to je donedavno bilo nešto što mi je bilo normalno i čemu nisam davao baš neku važnost. Počeo sam cijeniti male i velike stvari i znam da ništa više neću shvaćati olako. Eto, i to sam naučio, pa neka i to bude nešto dobro u ovome zlu.

Marin Hezonja, 7.b






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju