Izleti

Rođendanska proslava na maturalcu

Jutro je. Budi me zvuk budilice. Dižem se sa smiješkom od uha do uha. Majka mi prilazi i čestita mi rođendan. Spremam se, uzimam kofer, sjedam u auto i idem pred školu gdje me čeka bus kojim idem na maturalac. Tamo me dočekala hrpa prijatelja koja je pojurila prema meni s čestitkama. Sjela sam u bus, razrednici sam dala čokoladu i cijelom busu podijelila bombone. Dok sam hodala busom i dijelila bombone, sa svakog sjedala čulo se: „Sretan rođendan!“ Na zadnjem sjedalu sjedili su dečki iz c razreda i svatko od njih uzeo si je punu šaku bombona.

Kada smo stigli u hotel, moja BFF (best friend forever) nešto je mutila. Svaku minutu u sobu je dolazio Tomislav i uvijek je tema bila novac. Nakon sat vremena Jelena mi je rekla da je dobila kaznu trčati s Tomislavom oko šoping-centra u blizini. Gledala sam ju u čudu i pitala se što se to s njom događa. Kada se vratila, otišle smo na večeru. Poslije večere ostali smo u restoranu, a Tomislav je posebno čistio naš stol. Kada sam ga pitala zašto čisti, rekao je: „Sad bum plesal po stolu!“ U čudu sam ga gledala, a kad sam se okrenula, već je torta bila na kolicima ispred mene. Kad sam vidjela tortu, skoro sam se rasplakala, ali sam se suzdržala. Nakon puhanja svjećica po zraku su počeli letjeti baloni. Nakon što sam pojela tortu, otišla sam u svoju sobu i rasplakala se. Sve moje prijateljice smirivale su me, a jedna je rekla: „Megica, mi smo ti to napravili jer smo znali da ne možeš slaviti svoj rođendan doma s obitelji pa smo htjeli da se osjećaš kao kod kuće.“ Kada je razrednica vidjela da plačem, pitala je što je bilo, a moja prijateljica je rekla da su to suze radosnice. Nakon toga otišla sam u disko gdje sam pjevala i plesala.

Taj dan bio mi je najsretniji u životu. Hvala svim mojim prijateljima i profesorima što su mi uljepšali rođendan!

Margareta Dropučić, 7. a

objavio: Marina Ivčin  datum: 12. 6. 2013. 19:48

Izlet u Ogulin

Sedmog lipnja ove godine išli smo na izlet u Ogulin. Morali smo se ranije probuditi. Pet minuta do sedam sati bili smo spremni i ušli smo u autobus. U autobusu smo upoznali Marka koji nam je bio vođa puta i svašta nam objašnjavao. Gledali smo crtić. Stigli smo u Karlovac. Karlovac je grad na četiri rijeke: Korani, Kupi, Mrežnici i Dobri. U njemu živi petsto vrsta leptira. Povijest nam govori da su Karlovcem prolazili stari Rimljani. Svratili smo u kafić gdje smo jeli sendviče i pili sokove. Napokon smo stigli u Ogulin. Bili smo u muzeju gdje smo saznali ponešto o "divu" Kleku,  odnosno o planini Klek. Vidjeli smo duboki ponor. To nas nije omelo da se u obližnjem parku malo poigramo. Nastavili smo put prema centru Ogulina gdje smo se slikali sa zekom Zveckom. Tamo smo kupovali lijepe suvenire. Radili smo figurice od gline ili se igrali u parku. Neki su išli šetati gradom s Markom. Bili smo na mostu, vozili se vlakićem kroz centar Ogulina i jeli sladoled. Kad smo se vratili, svi zajedno otišli smo na jezero Sabljaci.  Tu smo ručali i malo odmorili. Igrali smo razne igre, pjevali i imali tu čast postati vještice i vještaci. Saznali smo da su vještice htjele probuditi "diva" Kleka, no to im ipak nije pošlo za rukom. Dok smo jeli sladoled, pričali smo o tm mitovima i legendama. Nakon toga stavili smo naprtnjače na leđa i zaputili se kućama. Takvi "povještačeni" vratili smo se svojoj Zelini. No, srećom, do kuće je čarolija nestala jer u našim pitomim brežuljcima ne postoje takve priče. Samo pitomi kraj i dobri domaći ljudi.

Larisa Čoh, 3.a

objavio: Marina Ivčin  datum: 12. 6. 2013. 18:49

U Zagrebu

Bio je sunčan dan. Mi, četvrtaši, krenuli smo autobusom u Zagreb.

Najprije smo stigli do visoke i bijele Zagrebačke katedrale. Šetali smo i Gornjim gradom. Zaustavili se pred Crkvom sv. Marka i divili se njenom krovu. Najviše su mi se svidjela Kamenita vrata jer je tamo slika Majke Božje koja je ostala sačuvana u pepelu nakon velikog požara na Griču. Hrvatski sabor mi je ostao u sjećanju zbog ogromnog, sjajnog lustera koji je svijetlio s milijun kristala. Hodala sam po crvenom sagu i osjećala se kao zvijezda. Poneki od nas bacili su novčić u Manduševac i zaželjeli želju. Prisjetili smo se i legende o lijepoj Manduši i banu.

Bilo je jako lijepo te smo se prepuni dojmova vratili kućama.

Leonarda Forko, 4.n

Zagreb

O Zagrebu postoje mnoge lijepe pjesme i zanimljive priče. Brojne legende govore o Zagrebu, Manduši, Gričkom topu, Crnoj kraljici…

Jedno sunčano popodne s prijateljima iz razreda obišla sam Kaptol i Gradec. Bili smo u Zagrebačkoj katedrali, Hrvatskom saboru, otišli i do kule Lotrščak. No, meni se najviše svidjelo u Muzeju grada Zagreba. Tamo sam vidjela mnoge zanimljive predmete i naučila ponešto što još nisam znala. Vodič nam je odgovorio na svako naše pitanje i ispričao mnogo o prošlosti i životu grada Zagreba. Osjećala sam se kao da sam u prošlosti. Otkrio nam je kako se u Muzeju nalazi jedina stvar koja nije original, već kopija, ali ja vam to ne bih sada otkrila, već vam želim reći da odete u Muzej i to saznate. Bilo mi je lijepo proći kroz Kamenita vrata i pogledati sliku Majke Božje. Čula sam priču o slici koja je ostala sačuvana u požaru. Svidjela mi se priča i o Dori Krupićevoj. Uživala sam i u vožnji uspinjačom.

Zagreb je vrlo lijep i zanimljiv grad. Jedva čekam da ponovo krenem u Zagreb i otkrijem još neke tajne i zanimljivosti.

Stella Petek, 4.n

Učiteljica: Sanja Strelar

objavio: Marina Ivčin  datum: 1. 10. 2012. 19:18

Terenska nastava četvrtih razreda

U utorak, 25. rujna 2012. učenici 4. a, 4. b i 4. n, zajedno sa svojim učiteljicama i pedagoginjom naše škole, krenuli su u Zagreb kako bi utvrdili znanje o glavnom gradu Lijepe naše.

Prvo su posjetili Zagrebačku katedralu, Uznesenja Blažene Djevice Marije. Učenici su se prisjetili 1094. godine i kralja Ladislava koji je osnovao Zagrebačku biskupiju. Saznali su da u njoj počivaju i hrvatski mučenici Petar Zrinski i Fran Krsto Frankopan, te tri posljednja zagrebačka nadbiskupa, bl. Alojzije Stepinac, Franjo Šeper i Franjo Kuharić. Teško je stradala u potresu 1880. godine nakon kojeg je provedena temeljita obnova.

Zatim smo prošetali Dolcem kojeg građani često nazivaju trbuhom grada. Crvenio se od šestinskih suncobrana koji su radili hlad seoskim kumicama. Spustili smo se Skalinskom ulicom do Tkalčićeve ulice i pošli do Krvavog mosta, kratke ulice koja se danas nalazi na mjestu nekadašnjeg mosta preko potoka Medveščak koji je razdvajao naselja Gradec i Kaptol.

Naziv ulice proizlazi iz žestokih sukoba između ta dva naselja koji su se često odvijali na samome mostu.

Naš put dalje se nastavljao Radićevom ulicom sve do Kamenitih vrata. Imali smo prilike vidjeti sliku Blažene Djevice Marije koja je 1731. godine, za vrijeme velikog požara u gradu, izvučena neoštećena iz pepela. Danas je Majka Božja od Kamenitih vrata zaštitnica grada Zagreba.

Vidjeli smo i kip Dore Krupićeve, glavnog lika Šenoina romana Zlatarevo zlato. Dalje smo išli Kamenitom ulicom i došli do Trga sv. Marka. Oduševljenju nije bilo kraja kada su učenici ugledali crkvu Sv. Marka. Na njezinom šarenom krovu sjaje se grbovi: grb Trojedne Kraljevine Hrvatske, Slavonije i Dalmacije i grb grada Zagreba. Na tom smo se trgu zadržali neko duže vrijeme zato što smo posjetili zgradu Hrvatskog sabora. Na ulaznim smo vratima prošli kontrolu, dobili vodiča i krenuli u obilazak. Na žalost, vidjeli smo praznu saborsku dvoranu, punu papira, jer sabornici su imali pauzu za ručak. Nakon 40 minuta morali smo krenuti prema Muzeju grada Zagreba. Tamo smo vidjeli Zlatnu bulu kojom je kralj Bela IV proglasio Gradec slobodnim kraljevskim gradom, mnoštvo ondašnjeg oružja, zastava i grbova, kostima, bicikla, obrtničke škrinje i makete Kaptola i Gradeca. Bilo je zanimljivo i poučno.Vrijeme nam je brzo prolazilo, no ostalo nam je dovoljno da pođemo do kule Lotrščak i da se uspinjačom spustimo u Donji grad. Tada smo najdužom zagrebačkom ulicom Ilicom pošli prema Trgu bana Josipa Jelačića i poslikali se pored njegova spomenika i fontane Manduševac za koju je vezana legenda o postanku imena našeg glavnog grada. Puni novih saznanja krenuli smo put Kaptola gdje nas je čekao autobus koji nas je odvezao kućama.

Piše: Višnjica Dananić

objavio: Marina Ivčin  datum: 1. 10. 2012. 18:51

Važni datumi

22.12.2017. - Božićna svečanost

27.12.2017-12.1.2018. - Zimski odmor učenika

Kalendar 2017-18.pdf

Satnica škole

Rasporedi zvona dostupni su u prilogu.

Raspored informacija

Raspored informacija za roditelje dostupan je u prilogu.

Školska himna

Školsku himnu napisala je učenica bivšeg 8.b razreda Monika Zmiša, a uglazbila ju je profesorica glazbene kulture Matea Petrić.

Ona nije najveća na svijetu
al' je za nas ponos na planetu.
Ona je najbolja za svoje đake
kao i učitelj što stvara prvake.

Nagrađena je za vrt najljepši
s ravnateljicom koja nam se smiješi.
Naša je škola mjesto sreće
u zimsko jutro i ljetno veče.

U vrtu Ksaver Šandor Đalski
blista nam bista,
a zastava vije se do neba
dok Đalski vječno djecu gleda.

Svih osam godina ovdje smo proveli,
svoje smo glave znanjem punili.
A kad je vrijeme odlaska
nikome nije do rastanka.

E-nasilje

Nasiljem se ne smatra samo fizički udarac, već i vrijeđanje, omaložavanje i iskorištavanje djece putem interneta. Ukoliko smatrate da ste žrtva elektroničkog nasilja ili pak poznajete takvu osobu ili situaciju, prijavite to klikom na "Crveni gumb".

Ispis statistike od 16. 10. 2011.