2021-10-04 10:31:00

STRATEGIJA RAZVOJA ŠKOLE / ŠKOLSKI RAZVOJNI PLAN 2021./2022.

Kod planiranja sadržaja kurikuluma polazi se od interesa i potreba učenika, kao i posebnosti okružja u kojem se škola nalazi.

„Obrazovanjem si uljepšavamo svoje ja. Bez srama učimo i pitajmo! Ispitivanje i istraživanje korijeni su znanja,  a mišljenje i razmišljanje put su do njega.“

 Konfucije

Moto:

Ti to možeš!

Misija:

Kroz cjelovit razvoj kod učenika razviti kompetencije potrebne u 21. stoljeću i pripremiti ih za cjeloživotno obrazovanje i brzo prilagođavanje promjenama.

 Vizija:

U školi u kojoj se svi dobro osjećaju i imaju jednake prilike, u školi u kojoj su učitelji visoko motivirani i profesionalni međusobnom suradnjom i partnerstvom škole, roditelja/skrbnika učenika i školskog okruženja ostvariti zajednički cilj –   osposobiti učenike za samostalno učenje, razmišljanje i razvijanje vlastitih stavova, kritičnosti i samokritičnosti te poduzetništvo.

Vrijednosti koje njegujemo:

  •  strpljivost i upornost
  •  toleranciju
  •  suradnju
  •  komunikacijske vještine
  •  samopouzdanje i samopoštovanje
  •  odgovornost
  •  prijateljstvo
  •  brižnost
  •  pozitivan odnos prema prirodi
  •  zdrav način življenja.

Strategije razvoja:

  • Sustavno i stalno unaprjeđivati nastavni proces, razvijati metode poučavanja, kvalitetu nastave kroz kontinuirani profesionalni razvoj, stručno usavršavanje i međusobni dijalog i suradnju učitelja.
  • Razvijati informatičku pismenost i digitalne kompetencije učenika i učitelja kroz predavanja i radionice u školi i izvan.
  • Razvijanje kreativnost i inovativnosti kod učenika - projekt GENERACIJA NOW 2022./2023.
  • Kontinuirano osuvremenjivati i poboljšavati uvjete rada prvenstveno nabavkom pametnih ploča.
  • Prepoznavati i prihvaćati potrebe i interese svakog učenika prilagođavajući poučavanje njihovim individualnim mogućnostima.
  • Razvijanje cjelovite ličnosti učenika kroz poticanje pobjedničkog  duha, samopouzdanja, kritičkog  mišljenja, socijalnih  i komunikacijskih  vještina, međusobnog  uvažavanja i povjerenja kod učenika u ozračje pozitivnog raspoloženja kroz međupredmetne teme, satove razrednika i sve nastavne predmete te izvanučioničku nastavu.
  • Kod učenika razvijati odgovornost za vlastiti uspjeh, kao i odgovornost prema radu, životu, općem dobru kroz radionice stručnih suradnika, satove razrednika i svim nastavnim predmetima.
  • Razvijanje ekološke svijesti (projekt sakupljanja staroga papira, baterija, rad u školskom vrtu i okolišu škole i sl.).
  • Razvijanje partnerskih odnosa s roditeljima/skrbnicima na individualnim informacijama i roditeljskim sastancima i poticanje uz pružanje pravovaljanih informacija da poduzmu  mjere za poboljšanje postignuća djeteta u učenju i napretka u ponašanju .
  • Razvijati suradnju s roditeljima kroz rada na projektima u kojima bi se mogla iskoristiti njihova profesionalna znanja.
  • Poraditi na vizualnom identitetu škole- lweb stranica, estetsko uređenje škole i okoliša.
  • Animiranje učenika za suradnju i povezanost s lokalnom zajednicom kroz uključivanje u  različite manifestacije izvan škole.
  • Raditi na socijalnoj dimenziji kulture škole – međuljudski odnosi među svim sudionicima škole, u različitim situacijama i na različitim razinama kroz poštovanje i uvažavanje i međusobno kulturno ophođenje i suradnju.
  • Provesti samovrednovanje i aktivno u analizu odgojno- obrazovnog rada i razvijanje strategije rada uključiti Tim za kvalitetu.

                                                                        RavnateljIca:

                                                                        Lidija Smrndić, mag. prim. educ.


Osnovna škola Ksavera Šandora Đalskog Donja Zelina