Školska godina 2020./2021.
3.A | 4. A |
3.B | 4. B |
3.N | 4. N |
3.P | 4. P |
5.a | 6.a | 7.a | 8.a |
5.b | 6.b | 7.b | 8.b |
- | 6.c | - | 8.c |
5.N | 6.N | 7.N | 8.N |
i - nastava Ministarstva znanosti i obrazovanja (videolekcije za razrednu i predmetnu nastavu):
7.9. prvi dan nastave prvog polugodišta
23.12. Božićna priredba
18.1. prvi dan nastave drugog polugodišta
24.5. Dan škole
22.2. Projektni dan
4.6. Projektni dan
Podsjećamo učenike na pridržavanje općih mjera zaštite (prema preporukama Ministarstva zdravstva i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo):
• redovito perite ruke sapunom i vodom ili koristite dezinficijens na bazi alkohola,
• kada kašljete i kišete prekrijte usta i nos papirnatom maramicom i poslije ju odbacite u koš za otpad te operite ruke,
• izbjegavajte bliski kontakt s osobama koji imaju simptome infekcije dišnih putova, odnosno koji imaju najmanje jedan od sljedećih simptoma: povišena tjelesna temperatura, kašalj, grlobolja i kratak dah.
U prilogu su Preporuka Hrvatskoga zavoda za javno zdravstvo i Preporuka o postupanju u odgojno-obrazovnim ustanovama Ministarstva znanosti i obrazovanja.
« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Prema programu knjižnice za rujan održan je sat lektire „Crvenkapica“ braće Grimm u 1.b razredu. U uvodnom dijelu sata učenici su upoznali lektiru za 1. razred: Grimmove bajke, priču „Pale sam na svijetu“, „Male priče o velikim slovima“, „Kako se gleda abeceda“, „Hrabrica“, „Leteći glasovir“, „Tri medvjeda i gitara“, „Kako sanjaju stvari“ i „Plesna haljina žutog maslačka“. U razgovoru o braći Grimm naveli su njihove najljepše bajke, kao „Snjeguljica“, „Pepeljuga“, „Crvenkapica“, „Trnoružica“, „Ivica i Marica“, „Vuk i sedam kozlića“ i „Tri praščića“. Nakon čitanja bajke „Crvenkapica“ i emocionalne stanke učenici su izrazili svoj doživljaj priče. Iznijeli su da je Crvenkapica bila neoprezna kad je skrenula na proplanak uz puteljak brati cvijeće i rekla vuku gdje je bakina kuća. Zaključili su pouku bajke po kojoj ne treba razgovarati s nepoznatima. U završnom dijelu sata učenici su po skupinama na kolaž papiru od pomiješanih slova složili ime Crvenkapica, rješavali nastavne listiće spajanjem pojmova i dijelova rečenice koji se odnose na događaje u priči. Naposljetku su crtali likove iz priče.
Nada Slišković