preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ksavera Šandora Đalskog Donja Zelina

Login
Važni datumi

Školska godina 2023./2024.

5.10.2023. Dan učitelja

22.12.2023. Božićna svečanost

7.5.2024. Dan pješačenja

27.5.2024. Dan škole

31.5.2024. Projektni dan

Priloženi dokumenti:
Kalendar rada 2023-2024.pdf

Raspored sati

Školska godina 2023./2024.

Niži razredi

1.a 2.a 3.a 4.a
1.b 2.b 3.b 4.b
1.P 2.P 3.P 4.P
1.N 2.N 3.N 4.N

POOS

Viši razredi

5.a 6.a 7.a 8.a
5.b 6.b 7.b 8.b
- - 7.c -
5.N 6.N 7.N 8.N
Satnica škole

Raspored zvona

individualne informacije

za roditelje te polasci

autobusa u školskoj godini

2023./2024.

 

Poveznice

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 770031
Ovaj mjesec: 5196
Ovaj tjedan: 1331
Danas: 2
Školski dokumenti

Zakoni i pravilnici

Priloženi dokumenti:
Pravilnik o radu.pdf

Školski projekt zaKAJ

KAJKAVSKI ZA VELIKE I MALE

digitalni priručnik:

https://bit.ly/3O6iwDD

Školske e - novine

Cintek

2023./2024.

Školski jelovnik

TRAVANJ 2024.

matična i područne škole

produženi boravak

Videodružina Ksaver

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Tema broja
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Rezultati ankete o djeci i reklamama
Autor: Ivana Tuđan, 21. 1. 2021.

 

Na pitanje o mediju koji svakodnevno prate učenici odgovaraju da najviše prate Youtube, Tiktok i Instagram. Također dosta prate televiziju, a rijetki među njima slušaju radio ili čitaju na internetu. Tisak (novine i časopise) ne čita nijedan učenik.

Kad se, dok gledaju ili čitaju, pojavi reklama učenici će prebaciti na drugi program, no velik je broj onih koji će pogledati reklamu ako ih zanima. Također je jednako velik broj onih koji će pogledati reklamu, ali uglavnom će odmah zaboraviti o čemu govori.

 

Televizijsku reklamu učenici će uvijek pogledati ako je smiješna i zabavna ili ako se na njoj pojavi poznata osoba (glumac, pjevač, nogometaš itd.). Također će ih velik broj učenik pogledati samo zato što im se ne da mijenjati program. Donekle su im zanimljive reklame koje objavljuju popust na cijenu nekog proizvoda kao i one koje imaju privlačnu pjesmu. Reklamu će pogledati i ako ih zanima upravo taj proizvod koji se reklamira. Gotovo nitko ne gleda reklamu zato što u njemu stvara lijep osjećaj.

 

Na pitanje što će učiniti kad se pojavi reklama dok gledaju nešto drugo, učenici odgovaraju da će pogledati reklamu, ali ih uglavnom ne zanima. Drugi je najčešći odgovor da će preskočiti reklamu čim se može.

 

O tome kako doživljavaju reklame najbolje govori najčešće izabrani odgovor: „Ne doživljavam reklame.“ Drugi je najčešći odgovor da su dosadne, smetaju i iritiraju gledatelja.

 

Željeli smo saznati utječu li reklame na odlučivanje o tome što osoba želi kupiti ili imati. Učenici su u najvećoj mjeri odgovorili da rijetko kad kupe nešto što se upravo reklamira. Velik dio rekao je da uopće ne utječu na njih, a tek je manji dio izjavio da ponekad utječu na njihov izbor.

 

Svakako su zanimljivi odgovori na pitanje koje vrste reklama učenici smatraju najboljima.

Prema našoj anketi učenicima su najzanimljivije reklame sa životinjama kao i one koje su nalik crtićima (animiranim filmovima). Dosta su zanimljive i reklame u kojima su prikazani ljudi (mladi, lijepi, zabavni), dok reklame kao usporedbe dvaju proizvoda ili one koje pokazuju kako se nešto koristi zanimaju manji broj učenika. Reklame koje nas opominju (poput one o držanju razmaka) ili one koje reklamiraju već svima poznatu stvar privlače najmanji broj učenika.

 

Gotovo svi ispitani učenici smatraju da je humor (smiješne osobe ili događaji) u reklami dobar za privlačenje pažnje.

Ako se reklama pojavi dok gledaju svoju omiljenu emisiju ili video, učenici će ponekad pogledati reklamu, no velik je dio neće pogledati ili će se ponašati kao da reklame nije ni bilo.

Na pitanje vjeruju li da je sve što se u nekoj reklami kaže o određenom proizvodu istina, većina učenika odgovara da u to što se govori ne vjeruje. Neki kažu da ponekad vjeruju, a samo jedan učenik tvrdi da vjeruje da se u reklami govori istina.

Među reklamama koje učenici pamte iz svoga djetinjstva ističu se reklame koje prikazuju poklone za Božić, reklama s likom Orašara, reklame za  električni romobil, autić na daljinski, Lego kocke, za neke dječje filmove, za Playstation na sniženju, za Ninja kornjače, za neku igricu, za Barbie lutku, za puške na vodu, za Zu-zu pets hrčkak. Također učenici dobro pamte reklamu o groznoj 2020. gdje dječak govori: „2020. grozna si!“

Izdvojili smo i reklame koje se učenicima sviđaju zbog pjesme, likova, poznate osobe: majstor Pikaso zbog lako pamtljive pjesme, reklama s veselom pjesmom Fritula, reklama za trgovine Konzum zbog pjesme, reklama za mlijeko jer su bile prikazane životinje, reklama s nogometašem Messijem za Pepsi, reklame za čips s nogometašima, čokolade sa Zlatkom Dalićem. Tvrtke koje imaju najbolje reklame, prema našoj su anketi sljedeće: Kinder bueno, Konzum, reklame nogometne lige, Ožujsko pivo i Ledo sladoled.

(pripremila Novinarska grupa, učenici od 5. do 8. r.)

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju