preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ksavera Šandora Đalskog Donja Zelina

Login
Satnica škole

Raspored zvona i raspored jela i polasci autobusa u školskoj godini 2020./2021.

Važni datumi

7.9. prvi dan nastave prvog polugodišta

23.12. Božićna priredba

18.1. prvi dan nastave drugog polugodišta

24.5. Dan škole

4.6. Projektni dan

        

Priloženi dokumenti:
Novi kalendar 2020-2021.png

VAŽNO!

Podsjećamo učenike na pridržavanje općih mjera zaštite (prema preporukama Ministarstva zdravstva i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo):

• redovito perite ruke sapunom i vodom ili koristite dezinficijens na bazi alkohola,
• kada kašljete i kišete prekrijte usta i nos papirnatom maramicom i poslije ju odbacite u koš za otpad te operite ruke,
• izbjegavajte bliski kontakt s osobama koji imaju simptome infekcije dišnih putova, odnosno koji imaju najmanje jedan od sljedećih simptoma: povišena tjelesna temperatura, kašalj, grlobolja i kratak dah.

U prilogu su Preporuka Hrvatskoga zavoda za javno zdravstvo i Preporuka o postupanju u odgojno-obrazovnim ustanovama Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Priloženi dokumenti:
Preporuka.docx
Preporuka - MZO.pdf

Veliko je srce škole!

Poveznice

LiDraNo 2020.

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 539971
Ovaj mjesec: 398
Ovaj tjedan: 398
Danas: 1
Školski dokumenti

Školske e - novine

Cintek

2020./2021.

Sandučić povjerenja

Vaša pitanja, prijedlozi, problemi.

Zakoni i pravilnici

Školski projekt zaKAJ

Školski jelovnik

ožujak  2021.

matična i područne škole

produženi boravak

Videodružina Ksaver

Kalendar
« Ožujak 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Tema broja
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Rezultati ankete o djeci i reklamama
Autor: Ivana Tuđan, 21. 1. 2021.

 

Na pitanje o mediju koji svakodnevno prate učenici odgovaraju da najviše prate Youtube, Tiktok i Instagram. Također dosta prate televiziju, a rijetki među njima slušaju radio ili čitaju na internetu. Tisak (novine i časopise) ne čita nijedan učenik.

Kad se, dok gledaju ili čitaju, pojavi reklama učenici će prebaciti na drugi program, no velik je broj onih koji će pogledati reklamu ako ih zanima. Također je jednako velik broj onih koji će pogledati reklamu, ali uglavnom će odmah zaboraviti o čemu govori.

 

Televizijsku reklamu učenici će uvijek pogledati ako je smiješna i zabavna ili ako se na njoj pojavi poznata osoba (glumac, pjevač, nogometaš itd.). Također će ih velik broj učenik pogledati samo zato što im se ne da mijenjati program. Donekle su im zanimljive reklame koje objavljuju popust na cijenu nekog proizvoda kao i one koje imaju privlačnu pjesmu. Reklamu će pogledati i ako ih zanima upravo taj proizvod koji se reklamira. Gotovo nitko ne gleda reklamu zato što u njemu stvara lijep osjećaj.

 

Na pitanje što će učiniti kad se pojavi reklama dok gledaju nešto drugo, učenici odgovaraju da će pogledati reklamu, ali ih uglavnom ne zanima. Drugi je najčešći odgovor da će preskočiti reklamu čim se može.

 

O tome kako doživljavaju reklame najbolje govori najčešće izabrani odgovor: „Ne doživljavam reklame.“ Drugi je najčešći odgovor da su dosadne, smetaju i iritiraju gledatelja.

 

Željeli smo saznati utječu li reklame na odlučivanje o tome što osoba želi kupiti ili imati. Učenici su u najvećoj mjeri odgovorili da rijetko kad kupe nešto što se upravo reklamira. Velik dio rekao je da uopće ne utječu na njih, a tek je manji dio izjavio da ponekad utječu na njihov izbor.

 

Svakako su zanimljivi odgovori na pitanje koje vrste reklama učenici smatraju najboljima.

Prema našoj anketi učenicima su najzanimljivije reklame sa životinjama kao i one koje su nalik crtićima (animiranim filmovima). Dosta su zanimljive i reklame u kojima su prikazani ljudi (mladi, lijepi, zabavni), dok reklame kao usporedbe dvaju proizvoda ili one koje pokazuju kako se nešto koristi zanimaju manji broj učenika. Reklame koje nas opominju (poput one o držanju razmaka) ili one koje reklamiraju već svima poznatu stvar privlače najmanji broj učenika.

 

Gotovo svi ispitani učenici smatraju da je humor (smiješne osobe ili događaji) u reklami dobar za privlačenje pažnje.

Ako se reklama pojavi dok gledaju svoju omiljenu emisiju ili video, učenici će ponekad pogledati reklamu, no velik je dio neće pogledati ili će se ponašati kao da reklame nije ni bilo.

Na pitanje vjeruju li da je sve što se u nekoj reklami kaže o određenom proizvodu istina, većina učenika odgovara da u to što se govori ne vjeruje. Neki kažu da ponekad vjeruju, a samo jedan učenik tvrdi da vjeruje da se u reklami govori istina.

Među reklamama koje učenici pamte iz svoga djetinjstva ističu se reklame koje prikazuju poklone za Božić, reklama s likom Orašara, reklame za  električni romobil, autić na daljinski, Lego kocke, za neke dječje filmove, za Playstation na sniženju, za Ninja kornjače, za neku igricu, za Barbie lutku, za puške na vodu, za Zu-zu pets hrčkak. Također učenici dobro pamte reklamu o groznoj 2020. gdje dječak govori: „2020. grozna si!“

Izdvojili smo i reklame koje se učenicima sviđaju zbog pjesme, likova, poznate osobe: majstor Pikaso zbog lako pamtljive pjesme, reklama s veselom pjesmom Fritula, reklama za trgovine Konzum zbog pjesme, reklama za mlijeko jer su bile prikazane životinje, reklama s nogometašem Messijem za Pepsi, reklame za čips s nogometašima, čokolade sa Zlatkom Dalićem. Tvrtke koje imaju najbolje reklame, prema našoj su anketi sljedeće: Kinder bueno, Konzum, reklame nogometne lige, Ožujsko pivo i Ledo sladoled.

(pripremila Novinarska grupa, učenici od 5. do 8. r.)

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju