Učenici produženog boravka naše škole s velikim su veseljem obilježili Mjesec hrvatske knjige kroz razigrane i maštovite aktivnosti nadahnute pričama koje su im učiteljice pročitale.
Jedna od njih je i Čarapojedac, priča Ivane Guljašević Kuman koja govori o urednosti. To je priča o biću koje živi ispod kreveta i hrani se čarapama koje stoje odbačene, zgužvane i bez reda. Osim što su naučili da čarape i ostale odjevne predmete moraju svakodnevno mijenjati i pospremati, učenici su na kreativnoj radionici izrađivali vlastite lutke od čarapa. Svakom su „čarapoliku“ prišili dugmekao oči te dodali kosu od vune. Zatim su improvizacijom stvarali vlastite priče i glumili s lutkicama. Smijeha, veselja i kreativne energije nije nedostajalo.
Sljedeća priča koju su slušali bila je priča Jelene Pervan Mrljek i Prljek na smrdljivom putovanju. Ona je dio serije slikovnica koja govori o higijeni. Djeca su kroz priču doznala što se sve događa ako ne peremo kosu redovito.
Kako se nositi s osjećajem tuge koji nas obuzme kada se sjetimo osoba koje više nisu s nama, djeca su doznala slušajući priču Čudnovati ples Martine Omejec. Shvatili su da je dobro tugu otjerati ,,čudnovatim plesom”. Plesanjem djeca postaju opuštenija i bolje volje što im pomaže u nalaženju sreće u novim događajima i stvarima koje privlače svojim veselim raspoloženjem i pozitivnim stavom.
Ekološka priča Čudesno stablo koju je napisao Dane Hodak, potaknula je učenike na razmišljanje o važnosti svakog stabla i njegovoj ulozi u ekosustavu. Shvatili su da je okićena jelka u prirodi, koja nije posjećena i unesena u kuću za vrijeme božićnih blagdana, bolje rješenje jer na taj način činimo dobro i prirodi i životinjama, a pritom zadržavamo sve ljepote božićnog ugođaja.
U opuštenoj atmosferi produženog boravka knjiga je postala dio igre, izvor mašte, smijeha i zajedničkog druženja. Ovakve aktivnosti potiču čitanje, izražavanje i suradnju među učenicima, a ujedno jačaju i svijest o važnosti hrvatske književnosti i jezika.




