preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ksavera Šandora Đalskog Donja Zelina

Login
Satnica škole

Raspored zvona i raspored jela i polasci autobusa u školskoj godini 2020./2021.

Važni datumi

7.9. prvi dan nastave prvog polugodišta

23.12. Božićna priredba

18.1. prvi dan nastave drugog polugodišta

24.5. Dan škole

22.2. Projektni dan

4.6. Projektni dan

        

Priloženi dokumenti:
Novi kalendar 2020-2021.png

VAŽNO!

Podsjećamo učenike na pridržavanje općih mjera zaštite (prema preporukama Ministarstva zdravstva i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo):

• redovito perite ruke sapunom i vodom ili koristite dezinficijens na bazi alkohola,
• kada kašljete i kišete prekrijte usta i nos papirnatom maramicom i poslije ju odbacite u koš za otpad te operite ruke,
• izbjegavajte bliski kontakt s osobama koji imaju simptome infekcije dišnih putova, odnosno koji imaju najmanje jedan od sljedećih simptoma: povišena tjelesna temperatura, kašalj, grlobolja i kratak dah.

U prilogu su Preporuka Hrvatskoga zavoda za javno zdravstvo i Preporuka o postupanju u odgojno-obrazovnim ustanovama Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Priloženi dokumenti:
Preporuka.docx
Preporuka - MZO.pdf

Veliko je srce škole!

Poveznice

LiDraNo 2020.

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 532859
Ovaj mjesec: 4624
Ovaj tjedan: 5
Danas: 5
Školski dokumenti

Školske e - novine

Cintek

2020./2021.

Sandučić povjerenja

Vaša pitanja, prijedlozi, problemi.

Zakoni i pravilnici

Školski projekt zaKAJ

Školski jelovnik

siječanj  2021.

matična i područne škole

produženi boravak

Videodružina Ksaver

Kalendar
« Siječanj 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Duhovni kutak (uređuje vjeroučiteljica Ana Banić)
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Vjera
Autor: Marina Grugan, 18. 5. 2020.

RAZGOVOR IZMEĐU PROFESORA I STUDENTA

"Profesor: Ti si kršćanin, zar ne?

Student: Da, gospodine.

Profesor: Znači, vjeruješ u Boga?

Student: Naravno.

Profesor: Je li Bog dobar?

Student: Da.

Profesor: Je li Bog moćan?

Student: Da.

Profesor: Moj brat je umro od raka iako se molio Bogu da ga izliječi. Većina nas pomogla bi onima koji su bolesni. No, Bog nije. Kako je onda dobar?

(Student nije ništa odgovorio.)

Profesor: Nemaš odgovor, zar ne? Počnimo onda iznova, mladiću. Je li Bog dobar?

Student: Da.

Profesor: Je li sotona dobar?

Student: Ne.

Profesor: Odakle dolazi sotona?

Student: Od... Boga...

Profesor: Tako je. Pa, reci mi postoji li zlo u svijetu?

Student: Da.

Profesor: Zlo je posvuda, zar ne? I Bog je sve stvorio. Točno?

Student: Da.

Profesor: Onda, tko je stvorio zlo?

(Student nije odgovorio.)

Profesor: Postoji li bolest? Nemoral? Mržnja? Ružnoća? Sve te užasne stvari postoje u svijetu, zar ne?

Student: Da.

Profesor: Pa, tko ih je stvorio?

(Student nije odgovorio.)

Profesor: Znanost kaže da imamo pet osjetila s kojima promatramo i doživljavamo svijet oko sebe. Reci mi, jesi li ikad vidio Boga?

Student: Nisam.

Profesor: Jesi li Ga ikad čuo?

Student: Nisam.

Profesor: Jesi li ikad dotaknuo Boga, okusio Ga, namirisao? Jesi li na ikoji način osjetio Boga?

Student: Ne, nisam.

Profesor: A ipak vjeruješ u Njega?

Student: Da.

Profesor: Pa, prema svim empirijskim i znanstvenim pokazateljima, Bog ne postoji. Što kažeš na to?

Student: Ništa. Samo vjerujem.

Profesor: Da, vjera. To je problem koji muči znanost.

Student: Profesore, postoji li toplina?

Profesor: Da.

Student: A postoji li hladnoća?

Profesor: Da.

Student: Ne, ne postoji.

(Svi u predavaonici su na ovo utihnuli.)

Student: Profesore, postoji puno oblika topline, vrućina, supervrućina, mega vrućina, bijela vrućina, mala vrućina ili ne vrućina. No, ne postoji hladnoća. Možemo izmjeriti do 458 stupnjeva ispod nule, no dalje od toga ne jer ne postoji hladnoća. Hladnoća je samo riječ kojom opisujemo nedostatak topline. Hladnoću ne možemo izmjeriti. Vrućina je energija. Hladnoća nije nešto suprotno od vrućine, već njezino odsustvo.

Student: A, što je s tamom? Postoji li tama?

Profesor: Da. Što bi bila noć bez tame?

Student: Ponovno ste u krivu. Tama je odsustvo nečega. Možete imati prigušeno svjetlo, normalno svjetlo, jako svjetlo, blještajuće svjetlo. Ali ako nemate svjetla, onda nemate ništa i to onda nazivamo tamom, zar ne? Zapravo, mraka nema. Kad bi postojao, mogli bi ga učiniti mračnijim, zar ne?

Profesor: Što hoćeš reći, mladiću?

Student: Vaša filozofska premisa je netočna.

Profesor: Kako? Možeš li objasniti?

Student: Pa, vi krećete s premisom dualnosti. Tvrdite da postoji život i da postoji smrt, da postoji dobar Bog i loš Bog. Mislite da je koncept Boga nešto konačno, nešto mjerljivo. Ali, znanost nikad ne može izmjeriti misao. Poznaje elektricitet i magnetizam, ali ih nikad nismo vidjeli, a još manje potpuno razumjeli. Promatrati smrt kao suprotnost životu, značilo bi zanemariti činjenicu da smrt ne može postojati sama za sebe. Smrt nije suprotna životu, već odsustvo života. Recite mi, profesore, učite li svoje studente da su ljudi nastali od majmuna?

Profesor: Ako misliš na teoriju evolucije, da.

Student: Jeste li ikad vidjeli evoluciju na vlastite oči?

(Profesor se nasmijao i odmahnuo glavom, shvaćajući na što student cilja.)

Student: Budući da nitko nije vidio sam proces evolucije na djelu, ne možemo zaključiti da onda i postoji. Znači li to da Vi podučavate o svojem mišljenju? Niste li onda propovjednik, a ne znanstvenik?

Student: Je li itko od vas u predavaonici vidio profesorov mozak?

(Svi su nasmijali.)

Student: Je li itko ovdje vidio profesorov mozak, dotaknuo ga, namirisao? Čuo? Nitko. Znači, po svim empirijskim i znanstvenim pokazateljima, Vi nemate mozak. Pa, kako ćemo onda vjerovati Vašim predavanjima?

(Prostorija je utihnula. Profesor je promatrao studenta.)

Profesor: Pa, čini se, mladiću, da ćeš mi morati vjerovati.

Student: Upravo tako! Veza između čovjeka i Boga je VJERA. To je ono što pokreće sve stvari".

(Student je bio Einstein)






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju