preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ksavera Šandora Đalskog Donja Zelina

Login
LiDraNo 2020.

Poveznice

Važni datumi

9.9. prvi dan nastave prvog polugodišta

7.10. Ekološki dan

6.12. Sveti Nikola - Dan župe 

7.1. prvi dan nastave drugog polugodišta

25.5. Dan škole - dan otvorenih vrata

12.6. Sportski dan

        

Satnica škole

Rasporedi zvona i raspored dežurstva učitelja.

Raspored informacija

Raspored informacija za roditelje - šk. god. 2019./2020.

Priloženi dokumenti:
Informacije 19-20.pdf

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 442889
Danas: 1
Sandučić povjerenja

Vaša pitanja, prijedlozi, problemi.

Školski dokumenti

Zakoni i pravilnici

Školski projekt zaKAJ

Videodružina Ksaver

Kalendar
« Veljača 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

 
STRATEGIJA RAZVOJA ŠKOLE / ŠKOLSKI RAZVOJNI PLAN 2019./2020.
Lidija Smrndić / datum: 7. 10. 2019. 10:31

Kod planiranja sadržaja kurikuluma polazi se od interesa i potreba učenika, kao i posebnosti okružja u kojem se škola nalazi.

„Obrazovanjem si uljepšavamo svoje ja. Bez srama učimo i pitajmo! Ispitivanje i istraživanje korijeni su znanja,  a mišljenje i razmišljanje put su do njega.“

 Konfucije

Moto:

Ti to možeš!

Misija:

Kroz cjelovit razvoj kod učenika razviti kompetencije potrebne u 21. stoljeću i pripremiti ih za cjeloživotno obrazovanje i brzo prilagođavanje promjenama.

 Vizija:

U školi u kojoj se svi dobro osjećaju i imaju jednake prilike, u školi u kojoj su učitelji visoko motivirani i profesionalni međusobnom suradnjom i partnerstvom škole, roditelja/skrbnika učenika i školskog okruženja ostvariti zajednički cilj –   osposobiti učenike za samostalno učenje, razmišljanje i razvijanje vlastitih stavova, kritičnosti i samokritičnosti te poduzetništvo.

Vrijednosti koje njegujemo:

  •  strpljivost i upornost
  •  toleranciju
  •  suradnju
  •  komunikacijske vještine
  •  samopouzdanje i samopoštovanje
  •  odgovornost
  •  prijateljstvo
  •  brižnost
  •  pozitivan odnos prema prirodi
  •  zdrav način življenja.

Strategije razvoja za školsku godinu 2019./2020.:

  • Sustavno i stalno unaprjeđivati nastavni proces, razvijati metode poučavanja, kvalitetu nastave kroz kontinuirani profesionalni razvoj, stručno usavršavanje i međusobni dijalog i suradnju učitelja.
  • Razvijati informatičku pismenost i digitalne kompetencije učenika i učitelja kroz predavanja i radionice u školi i izvan.
  • Kontinuirano osuvremenjivati i poboljšavati uvjete rada prvenstveno nabavkom pametnih ploča.
  • Prepoznavati i prihvaćati potrebe i interese svakog učenika prilagođavajući poučavanje njihovim individualnim mogućnostima.
  • Razvijanje cjelovite ličnosti učenika kroz poticanje pobjedničkog  duha, samopouzdanja, kritičkog  mišljenja, socijalnih  i komunikacijskih  vještina, međusobnog  uvažavanja i povjerenja kod učenika u ozračje pozitivnog raspoloženja kroz međupredmetne teme, satove razrednika i sve nastavne predmete te izvanučioničku nastavu.
  • Kod učenika razvijati odgovornost za vlastiti uspjeh, kao i odgovornost prema radu, životu, općem dobru kroz radionice stručnih suradnika, satove razrednika i svim nastavnim predmetima.
  • Razvijanje ekološke svijesti (projekt sakupljanja staroga papira, baterija, rad u školskom vrtu i okolišu škole i sl.).
  • Razvijanje partnerskih odnosa s roditeljima/skrbnicima na individualnim informacijama i roditeljskim sastancima i poticanje uz pružanje pravovaljanih informacija da poduzmu  mjere za poboljšanje postignuća djeteta u učenju i napretka u ponašanju .
  • Razvijati suradnju s roditeljima kroz rada na projektima u kojima bi se mogla iskoristiti njihova profesionalna znanja.
  • Poraditi na vizualnom identitetu škole- logo, web stranica, estetsko uređenje škole (prvi dojam o školi).
  • Prijaviti najmanje jedan (1) projekt vezan uz primjenu IKT-a u školi- NOW generacija.
  • Animiranje učenika za suradnju i povezanost s lokalnom zajednicom kroz uključivanje u  različite manifestacije izvan škole.
  • Raditi na socijalnoj dimenziji kulture škole – međuljudski odnosi među svim sudionicima škole, u različitim situacijama i na različitim razinama kroz poštovanje i uvažavanje i međusobno kulturno ophođenje i suradnju.
  • Provesti samovrednovanje i aktivno u analizu odgojno- obrazovnog rada i razvijanje strategije rada uključiti Tim za kvalitetu.

                                                                        v. d. ravnatelja:

                                                                        Lidija Smrndić, mag. prim. educ.


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju