preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ksavera Šandora Đalskog Donja Zelina

Login
Satnica škole

Raspored zvona i raspored jela i polasci autobusa u školskoj godini 2020./2021.

Važni datumi

7.9. prvi dan nastave prvog polugodišta

23.12. Božićna priredba

18.1. prvi dan nastave drugog polugodišta

24.5. Dan škole

4.6. Projektni dan

        

Priloženi dokumenti:
Novi kalendar 2020-2021.png

VAŽNO!

Podsjećamo učenike na pridržavanje općih mjera zaštite (prema preporukama Ministarstva zdravstva i Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo):

• redovito perite ruke sapunom i vodom ili koristite dezinficijens na bazi alkohola,
• kada kašljete i kišete prekrijte usta i nos papirnatom maramicom i poslije ju odbacite u koš za otpad te operite ruke,
• izbjegavajte bliski kontakt s osobama koji imaju simptome infekcije dišnih putova, odnosno koji imaju najmanje jedan od sljedećih simptoma: povišena tjelesna temperatura, kašalj, grlobolja i kratak dah.

U prilogu su Preporuka Hrvatskoga zavoda za javno zdravstvo i Preporuka o postupanju u odgojno-obrazovnim ustanovama Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Priloženi dokumenti:
Preporuka.docx
Preporuka - MZO.pdf

Veliko je srce škole!

Poveznice

LiDraNo 2020.

Tražilica
Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 10. 2011.

Ukupno: 539972
Ovaj mjesec: 399
Ovaj tjedan: 399
Danas: 1
Školski dokumenti

Školske e - novine

Cintek

2020./2021.

Sandučić povjerenja

Vaša pitanja, prijedlozi, problemi.

Zakoni i pravilnici

Školski projekt zaKAJ

Školski jelovnik

ožujak  2021.

matična i područne škole

produženi boravak

Videodružina Ksaver

Kalendar
« Veljača 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
Prikazani događaji

Literarni kutak
Stope u snijegu 3.A
Ivana Tuđan / datum: 15. 2. 2021. 18:53

Stope u snijegu

        Promatram ulicu, bijelu i divnu , okićenu.

Na njoj nema nikog, samo otisci nečijih stopa. Hladno je !  

       Na krovovima kuća zapao je bijeli pokrivač. Grane su prekrivene injem ! Zrakom padaju nježne pahulje . Vrte se poput malih vila u predivnim kristalnim haljinama. Plešu svoj ledeni ples kao na baletnoj predstavi. U daljini čujem lavež pasa i fijuk vjetra sa sjevera. Plesala bih s njima u ledenom kraljevstvu !

         Maštajući tako , osjećam kako mi se rumeni, topli obraščići smrzavaju u ledne kugle.

Moram hitno potrčati kući i ostaviti svoje stope u snijegu.

Kod kuće ću maštati o ledenom kraljevstvu iz svog toplog kreveta!

                                                                                   Karla Preložićek , 3.a

                                            ​Lota Justina Đanić (3.a)

Zima

Promatram ulicu koja je ogrnuta bijelim pokrivačem. Promatram zaleđenu rasvjetu, smrznute bijele kuće, drveće s kojega vise ledene sige i brežuljke pune rose i mraza.

Zvuk žuborenja hladnog potoka me podsjeća na pucanje tankog, kristalnog leda. Čujem šuškanje snijega pod nogama , pucketanje leda i cvrkut malih , promrzlih ptičica. Maštam da snijeg postane dubok i mekan kao jastučić , želim da snjegović oživi i da pahuljice postanu veće. Osjećam kako mi ledeni vjetar klizi niz leđa i kako mi male kristalne pahuljice padaju na dlanove.

Obožavam zimu i ne želim da ta kristalna , bijela i raskošna bjelina ikada završi.

                                                                                 Lota – Justina Đanić, 3.a

                 Petra Toljan (3.a)

 

                                                              Zima

           Promatram park i brežuljak.

Vidim bjelinu , blistavo inje i sjajni smrznuti potok.

    Zima je hladna , opuštena i smirena . Čujem predivni fićuk vjetra i životinje koje traže hranu. Maštam o sjajnom , smrznutom potoku , blistavom inju ,  i srebrnim  pahuljicama . Osjećam bijelu hladnoću koja sipa srebrne pahuljice, mir koji obavija prirodu i veselje koje naviješta da djeca dođu na snježni festival.

    Obožavam promatrati zimu , sve padaline i radosti koje donosi. Tako me smiruje i opušta !

                                                                                            Petar Ninković , 3.a

                                  ​Laura Smrndić (3.a)


[OPŠIRNIJE]



Kad bih ja bila učiteljica
Ivana Tuđan / datum: 21. 1. 2021. 20:54

Kad bih bila učiteljica, ne bih davala puno zadaće i valjda ne bih bila stroga. Kad bi me djeca nešto pitala, ja bih došla do njih i objasnila im.

Bila bih zabavna, stalno bismo se igrali i izvodili grimase. Svaki dan bi bila zabava, a kad učenici ne bi bili dobri, onda ne bi bilo nečega što smo se dogovorili, nego bi pisali i pisali…

Svaki dan vodila bih učenike na svjež zrak. Kad bismo imali lektiru, knjiga bi imala najviše 30 stranica. Kad bih sazvala roditeljski, roditelji bi zaspali jer bih ja puno pričala kao navinuti sat. Kad bismo išli na izlet, obišli bismo i ono što nije na popisu. Sve što znam podijelila bih sa svojim, a i s drugim razredima. Vjerojatno bi bilo svađe, ali i to bismo riješili.

Kod mene bi svi vjerojatno imali petice iz svega, a kad bi dobili lošu ocjenu mogli bi je ispraviti. Mislim da bih bila jako dobra učiteljica.

Leona Pasinek, 5.b


[OPŠIRNIJE]



Moja prva učiteljica
Ivana Tuđan / datum: 21. 1. 2021. 20:54

Pitali smo petaše da se prisjete svojih prvih učiteljica.

„Moja prva učiteljica zvala se Ivana. Bila je jako dobra učiteljica. Jako sam je voljela.
Ona ima kratku plavu kosu, visoka je i mrvicu popunjena. Voljela se šaliti s nama i bilo nam je zabavno s njom. Bila je malo stroža, ali ujedno i jako dobra. Uvijek je imala lijep osmijeh na licu i lijepe plave oči. Uvijek nam je pomagala i sve objašnjavala onoliko puta koliko je bilo potrebno. Testovi i provjere nisu bili teški jer nam je uvijek prije testa točno pokazala što trebamo učiti. Sada, u petom razredu, malo žalim za našom prvom učiteljicom, ali niti profesori nisu loši, vrlo su dragi prema nama.“
(Ana Bađun, 5.b)

 

„Moja učiteljica se zvala Sandra. Naučila me mnogo toga.
Ima smeđu kosu i oči. Visoka je. Voli se šaliti. Ponekad je stroga. Ona je marljiva i ne odustaje od nekih učenika. Ako vidi da nekome neki predmet ide dobro, ona se posveti tom učeniku. Savršena je učiteljica i svaki bi je učenik htio imati za učiteljicu. Navikla je da bude uporna i da nauči svakog učenika. Pohvalio bih učiteljicu što me naučila mnogo toga, a da nije odustala. Želio bih da i u budućnosti još uvijek bude dobra učiteljica kao i prije.“ (David Božinski, 5.b)


[OPŠIRNIJE]



Predmet koji čuva priču
Ivana Tuđan / datum: 21. 1. 2021. 20:36

Čajnik

Igrao sam se s mlađom sestrom u dvorištu kuće. Pored naše kuće u kojoj živim sa svojim roditeljima je i stara kuća u kojoj je živjela moja prabaka. Bili smo znatiželjni i odlučili pogledati što se nalazi u toj staroj kući. Kada smo ušli kroz vrata, s desne strane se nalazi spavaća soba u kojoj su dva stara kreveta, ormar i noćni ormarići. S lijeve strane je dnevna soba. U toj sobi je stol, kutna garnitura i kredenac. Jako mi je bio zanimljiv taj kredenac i odlučio sam ga pogledati izbliza. Otvorio sam sve ladice i našao stare dokumente i knjige, a iznad ladica nalazio se prostor za staklom gdje su ljudi izlagali staklene stvari. Tu me jako zainteresiralo posuđe.

Ugledao sam set posuđa koji se sastoji od čajnika, posude za šećer i posude za mlijeko. Ispod posuđa piše „Porculan Zaječar“. Pretpostavljam da je napravljeno od porculana. Proguglao sam natpis „Porculan Zaječar“ i našao podatak da je to posuđe napravljeno u Sarajevu. Nazivali su ga jugoslavenski porculan. Lijepog je oblika. Čajnik ima ručicu u obliku vilinskog uha, ima udubine po dužini, ima tanak otvor kroz koji ide tekućina, po sredini je deblji, a pri vrhu i dnu uži. Ima lijepe detalje koji su ukrašeni zanimljivim zlatnim cvjetićima. Odlučio sam ga zadržati i odnio sam ga zajedno s posudom za šećer i mlijeko svojoj mami. Ona ih je izložila u našem ormaru za staklo i sada me podsjećaju na uspomenu na prabaku. Meni je to jako vrijedno.

Filip Kavić, 5. b

 

Šivaća mašina

 

Odabrao sam za ovaj opis šivaću mašinu. Zašto baš nju? Odabrao sam je zbog toga jer je već u obitelji 160 godina i na njoj su šivale moja šukunbaka i moja prabaka. Kad bi šivale na njoj, šivale bi odjeću za cijelu obitelj. Šivaća mašina velika je 50 cm i crne je boje. Ona i dalje radi i nema problema i nikad se nije pokvarila.

Vito Svilić, 5. b

 

Prže

 

Prže su koristili naši djedovi i bake. To je služilo za podgrijavanje kave. Prže izgleda kao posuda. Ima ručku za držanje i ima jednu ručku za okretanje kave. Ljudi više ne koriste prže jer je zastarjelo i svi ga bacaju na razne otpade.

Luka Idžanović, 5. b

 

Kinderbet

 

Kinderbet je moj krevetić u kojem sam spavao kao beba. Na njemu sam oštrio zube. On me podsjeća na moje prve zube i mojeg brata i sestru.

David Božinski, 5. b

 

Starinska škrinja

U mojem podrumu stoji jedna stara drvena škrinja. Moj pradjed ju je izradio. Moja prabaka je koristila tu škrinju. U njoj je čuvala platna koja je sama tkala. Kasnije je po platnu vezla razne ukrase i cvjetove. Škrinja je bila u lošem stanju, ali ju je moj tata obnovio. Meni je ta škrinja uvijek bila zanimljiva i stalno sam dizao njezin drveni poklopac. Kad sam bio mali, ta škrinja mi se činila velika, a sad vidim da je mala.

Josip Bedenic, 5. b

 

Košara

 

Stvar koja u meni budi lijepa sjećanja je košara moje prabake, tatine bake. Prabaka mi je pričala o njoj s puno ljubavi. Služila joj je za nošenje ručka dedi u polje. Napravljena je od šiblja zlaćane boje. Kad god s roditeljima idem u posjet staroj kući, iako prabake više nema, tu košaru rado nosimo, napunimo je hranom do vrha. Izgledom se nije promijenila nimalo, a stara je preko 60 godina.

Fran Bartolović, 5. b


[OPŠIRNIJE]



Volio bih…
Dražen Crni / datum: 2. 12. 2020. 16:22

Volio bih da mogu biti jesenski list koji je gledao nebo i živio, a kada je došlo vrijeme da ode, znao je da je život bio dar.

Jan Grozaj, 8.a

Novinarska grupa


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju