Školska godina 2023./2024.
5.10.2023. Dan učitelja
22.12.2023. Božićna svečanost
7.5.2024. Dan pješačenja
27.5.2024. Dan škole
31.5.2024. Projektni dan
Školska godina 2023./2024.
Niži razredi |
|||
1.a | 2.a | 3.a | 4.a |
1.b | 2.b | 3.b | 4.b |
1.P | 2.P | 3.P | 4.P |
1.N | 2.N | 3.N | 4.N |
Viši razredi |
|||
5.a | 6.a | 7.a | 8.a |
5.b | 6.b | 7.b | 8.b |
- | - | 7.c | - |
5.N | 6.N | 7.N | 8.N |
individualne informacije
za roditelje te polasci
autobusa u školskoj godini
2023./2024.
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Učenici produženog boravka nastavljaju s projektom Pčele – biti ili ne biti i u drugom polugodištu. Podijeljeni u skupine, učenici su istraživanjem na školskim tabletima osvježili već prije stečena znanja, a i doznali nova:
Nakon istraživanja, učenici su ponovili naučeno te prezentirali što su novo saznali i naučili o ovim temama.
Uz istraživački zadatak učenici su izradili plakat te džepne brošure o pčelama. Na plakatu prikazana je razlika između ose, stršljena, bumbara i pčele; građa tijela pčele medarice te uloga pčele radilice, matice i truta. Na džepnim brošurama učenici su crtali svaku fazu životnog ciklusa pčela medarica.